۳ روش برای بهبود فن سخنوری یک کارآفرین

نویسنده: Aj Agrawal

مشارکت کننده، بازاریاب، کارآفرین و خالق محتوا

مترجم: شقایق یزدچی

مدت مطالعه: ۴ دقیقه

 

به عنوان یک کارآفرین جوان باید بگویم که بیشترین ساعات کاری را خارج از شرکت و همراه سرمایه­ گذاران و مشتریان بالقوه می­ گذرانم. با وجود ساعات بیشماری که برای تمرین سخنرانی می­ گذرانم، همیشه به دنبال بازخوردی برای بهبود نوع بیان خود هستم.

 

 

با وجود اینکه در ماه گذشته، Alumnify (پلت فرمی برای تعامل فارغ التحصیلان) را راه ­اندازی کردم، اما آمادگی لازم جهت شرکت در مسابقه V2 pitch را که دانشگاه SanDiego برگزار و جایزه نفر اول $۴۰,۰۰۰ بود را نداشتم.

قبل از رقابت در مسابقه، تست A/B را جهت تمرین بیشتر انجام دادم؛ بلافاصله پس از انجام تست متوجه نتایج و جنبه ­های خوب سخنرانی شدم و فهمیدم با چه میزان تمرین به یک ارائه درجه یک دست می یابم.خوشبختانه در این راستا، الگوهای مناسبی برای ایجاد انگیزه در مخاطبین و دستیابی به سرمایه­ گذاران و یا حتی کارمندان یافتم.

 

 

  • نحوه یافتن مشتریان جدید را به دیگران نشان دهید.

زمانی که به عنوان یک کارآفرین در مراحل اولیه جذب سرمایه باشید، همه افراد به محض مشاهده کوچکترین ضعف، از شما دست خواهند کشید. یکی از دلایلی که موجب کشش مخاطبین به سوی شما می­ شود، ارزش راه حل ارائه شده توسط شما برای حل یک مشکل است. اگر قادر به اثبات خودتان به دیگران نیستید، از مصاحبه­ هایی که توسط مشتریانتان صورت گرفته، تست­های بتا و بازخوردهای آن­ها استفاده کنید.

در مورد موضوع Alumnify، همیشه سعی دارم از ۸۵۰ دانشگاهی که در این زمینه فعال هستند نام ببرم؛ این موضوع به ما کمک می­کند تا مشتریانمان را به خوبی بشناسیم و آن­ها نیز به ارزش بالای شرکت پی ببرند.

بدون نظر

ارسال دیدگاه